Meh!!

When God humped Satan!!

Jan 12, 2008

Happy Birthday To Me!!

21 candles !! One MAMMOTH 21 kilo cake!! Semi-nude girls cheering in broken chorus. Happy budday to you! Happy budday dear Shayan! Happy Budday tooo yeewww!!!

So yeah..I just turned 21 on the 10 th & I still do not get the circus behind this HBTY horseshit.


Birthdays are like yet another fucked up, nonsensical & lame attempt at aping Western ideology. Now don't stop reading my shit & start a morcha against me for being anti mushy & anti candyfloss. I mean like Why do I celebrate a day when you realise you are one year older which equals to one year taken out of my life which equals to I will die one year sooner...That is scary.

Gifts I got??

NOTHING...Just 30+ Scrapbook entries & an overloaded mobile inbox.

Oh & the 1st few lines were just imaginary. I laze through my b'day by drowning myself in copious amounts of rum. Would love beer too but at 8 C?? Neah!! Come back home at around 10 pm after gulping down a can of deoderant & of course a meethapaan. You don't wanna get caught on your b'day. Have dinner...yum(maacher jhol & the trappings of a Bengali food chart)....Fire on the mp3 player.....put on some Motorhead, Carcass & Napalm Death. Hell yeah! And then.................ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz.

19 comments:

The Tentacles of Thought said...

ROTFLMAO......lord....happy budday...yayyy....
why wud u drink deodorant...???
u want ur farts to smell nice or sumthn???
blahhh.....
no presents at all???!!!!

Vinodh said...

happy birthday!!

the best way to celebrate a bday..stay at home!

sourav said...

hey happy birthday and this line is indeed true and funny >>>> NOTHING...Just 30+ Scrapbook entries & an overloaded mobile inbox.


just keep writing shits :P like this.....

The Tentacles of Thought said...

Gradually u l hav an overloaded comment page.

*Dip* said...

i like birthdays only for the gifts! i cry when i don't get gifts. i actually do

happy birthdayyyyy...belated shelated..

Miller said...

Oi, sou do Brasil.

Achei teu blog bacana, gostei muito da forma dele.

Proneat said...

happy birthday!

logic said...

Happy Birthday!!
Just 30+ Scrapbook entries & an overloaded mobile inbox....
no presents at all?

zahid said...

wow!!!! belated happy bday dude !!! Arey...you must hav got away with chloromint itself na...why waste deodrant

Eternal Optimista said...

Gifts I got??

NOTHING...Just 30+ Scrapbook entries & an overloaded mobile inbox.


Umm.. some people who would not like even the look of you, if make an effort to be nice to you on one special day.. doesn't that count as a gift as well.. Everything boils down to the perspective.. no?

Can't help thinking one thing though, If you would get some materialistic gifts, would Birthday make a happier day..? Did you hate birthdays when you were a little kid?? :D :D

Shayan said...

@eternal optimista
"Can't help thinking one thing though, If you would get some materialistic gifts, would Birthday make a happier day..? Did you hate birthdays when you were a little kid??"

I started doing so when I started growing up & realised the fruitlesness of HBTY!!!

@zahid

Cholromint ddoesn't work with rum man...it however does the job when its just beer. Also u must try Pudin Hara....lolz!!

Me said...

keep complaining every upcoming year!

Nothingman said...

too late to say happy birthday, but yeah i like your taste of music :D

Lemmy rocks:)

N

Adijo said...

Happy Birthday...belated wishes!

Nicely written! Like ur writing style! :D

Adijo

Ramesh R said...

no doubt u gotta flair for writin..but gulpin down rum to celebrate bday?? thats not my kind and so...but i njoyd reading it..keep writing :)

$unny $kywalker said...

lol .. was a cool budday .. nice write up .. read it yestrday .. but commectin now! lolz !! xheers ddude !!!

The Shmoo said...

lol ! birthdays are crappy, especially when 70 odd relatives whom you speak to just twice a year (namely, on your birthday and theirs) bombard you with their "good wishes and blessings"...

btw, happy belated birthday :)

S Ramanathan said...

oh come on man, u shud have had a blast! birthdays are nothing special may be....but it is ok to overrate them and jus to crazy stuff and justify it.......anyways, too late now. have a blast next year.

mantiz said...

no point in wishing after 2.5 years.. just commenting to say i love the writin style.. classic! fuckin classic!

Also, great musical taste.. keep writin mate ;)